Adrenaline rush

I går hoppade jag för första gången från 5an, ni fattar inte hur rädd jag varit för att göra det.Det började väl typ när jag gick i 4an och var där på simskola och jag gick upp och tänkte"fan de här är inte så högt" men väl uppe så skakade benen.
I går skakade jag inte alls dessvärre var jag orolig över min bikini som jag nästan visste skulle åka av men den satt kvar haha (höll i den som tusan).
Först hoppade jag med Eric och då stod jag på kanten och bara tog ett steg ut.Sen hoppade jag med nån kille (ingen aning om vem),haha vi sprang ut och nu i efterhand så tänkte jag att det skulle kunnat ha varit någon där nere som jag då skulle landat på,haha,aja lätt att vara efterklok sen hoppade jag en gång till själv,fy fan vilken adrenalinkick, det liksom kittlar i fötterna,älskar det.

Kommentarer:

1 MATILDA:

skriven

fina bilder!

Kommentera här: