Follow your heart

 
 
 
Så de första bilderna tog jag nog i torsdags när jag var ute med hundarna,Väldigt fint väder var det,gick upp vid 8 och sprang ut så fort jag kunde.Det andra är på adina och hur min dag såg ut idag.
Idag har jag varit och åkt skidor med klassens extra profil idrott 2,aldrig åkt utför förut,även om jag fick höra att jag ljög, men nej aldrig åkt det.Men det gick bra redan efter typ 2 åk, åkte jag högst upp och visst det blev lite störtlopp men det var väldigt kul.
Jag lever för den där adrenalinkicken man får när man gör något sådant och det liksom ryser till i hela kroppen.Men efter att ha åkt en gång från toppen,så var det inte läskigt alls längre,och då försökte jag tvinga upp Adina och det lyckades jag med efter ett tag:) Så jag åkte 2 timmar i sträck sen var mina ben helt döda och då vila jag ett tag sen var det en timme till:).

Kommentarer:

1 Kajsa:

skriven

himla fina bilder !

Svar: tack!:)
Amanda

2 Anna:

skriven

Vilken fin blogg du har! :}

Svar: tack!:)
Amanda

Kommentera här: